dilluns, 28 de març del 2011

CANVI DE PLANS

Nepal te molta diversitat. Des dels cims de mes de 8000 metres del nord, passant per les muntanyes de 2000 o 3000 metres del centre i arribant a la plana del Terai, al sud del pais, amb poc relleu i poca altitud, des d'on ara us escric. Estic a Sauraha, que vindria a ser una mica la base d'operacins pels que decideixen venir a fer safari al Parc Nacional de Chitwan, com es el meu cas. L'altre cop, al 2007, no vaig visitar aquesta zona i ara em feia gracia. De fet, segons els meus plans inicials, havia d'entrar al Nepal pel sud i es el primer que havia de veure. Pero si m'heu anat seguint, els plans han anat canviant sobre la marxa.

I han canviat tant que finalment no torno a mitjans d'abril sino el primer d'abril, o sigui divendres. Nepal m'agrada, i m'agrada molt, m'agrada tant que es per aixo que vaig decidir tornar-hi. Per consumir les vacances que l'any passat, en el seu moment, no vaig poder fer. Les vacances que tenia programades per la tardor, quan encara no havia aparegut a la meva vida una persona amb qui des de fa tres mesos hem iniciat una love story que ni ella ni jo ens esperavem en aquell moment. Una persona amb qui ens estem trobant a faltar bastant aquests dies. Estem be, jo m'ho estic passant de puta mare aqui al Nepal i esta sent una gran experiencia, pero es un viatge que sense ella al meu costat te menys sentit. A mes, els proxims dies havia de tirar cap a caminar a la vall de Langtang, al nord de Kathmandu, pero ara a l'abril el temps comen(s)a a complicar-se a muntanya, al menys a cotes baixes i mitjanes, on els nuvols i les pluges comencen a ser-hi frequents.

Si, ja se que molts pensareu, "pero joder, no siguis burro, ja m'agradaria a mi ara estar al Nepal i no aqui currant!" Pero el que deia, tot i que aquest pais m'encata i l'estic disfrutant, aquest cop dues setmanes haura sigut suficient. Hauran sigut dues setmanes de retrobar sensacions, de records, d'emocions, de disfrutes varis, de noves experiencies, de coneixer gent, de coneixe'm una mica mes a mi mateix i, sobretot, de desconnexio d'aquell mon real o fictici o artificial, desconnexio del dia a dia habitual, que es el que realment necessitava. Ara tinc ganes d'acabar de disfrutar les vacances a caseta, visitant mon germa a era Val d'Aran, a mon pare i amics a la Cerdanya, instal.lar-me uns quants dies a Manresa. Trobo que tampoc es mal plan: mitges vacances al Nepal i mitges vacances de relax per Catalunya.

Em sap greu pels que tenieu esperances de mes experiencies dipositades en aquest meu viatge tant publicitat, espero que al menys l'hagueu disfrutat una mica amb aquest blog (que acabara menys ple del previst) i amb alguns twits i algunes fotos. Un cop a casa fare un bon album perque en podeu gaudir mes.

Molt be doncs, aviam si dema a la tarda encara escric alguna coseta. A dos de set del mati he quedat amb un elefant perque em porti a fer un tomb.

5 comentaris:

Esteve ha dit...

Gracies per fernos gaudir de les teves experiencies els que ens agrada llegir llibres de viatges per coneixer llocs que no podras de cap altre manera.Per cert no se t'haura passat pel cap fer un relat d'aquestes dues experiencies al Nepal?Estaria be encara que una feinada.
Molt acceptable la teva manera de seguir fent vacances a Catalunya.
Bon viatge.
Esteveja

mater bibota ha dit...

bona tarda Bibota!! akí son gairebé les dues del migdia, ja estic al corrent de totes les teves missions, he parlat amb la Jas que vindrà aquesta tarda, ja m 'ha informat de tot. m'ha agradat molt aquest últim blog,i ET FELICITO!!
Espero amb il·lusió el moment en que ens tornem a retrobar!! t'envio una abraçada plena de Powers i amor de mare!!

lia ha dit...

bibi!! vaya missions...pruebas que nos manda Dios...!!ja va bé també, sempre pots tornar al Nepal amb la Jas!! i de vacancetes per Catalunya també s'hi està bé...!! una abraçada ben forta, powers a tope!! petons!! 1 d'abril Patum! jejeje...

Jasmina Llorens ha dit...

M'agrada pensar que et sents orgullos del fet de poder fer tot el que desitjes, a cada moment. Cal pendre conciència de que no tothom pot fer-ho. Cal que estiguis orgullós de tot el que ha representat aquet viatge, amb tota la gamma de sensacions i tonalitats de colors. I jo què haig de dir? M'agrada saber-te bé, m'agrada saber-bos bé!
Busca marietes, encara en veuràs alguna... :-D i somriu i pica de mans titindi!

moi de tiana ha dit...

sí noi, així també descansaràs una mica, que arribar del Nepal i anar a currar l'endemà deunidòrst...
millor poder fer abans uns passejos per aquesta Catalunya tan catalana i diversa que tenim...
bueno, a disfrutar els últims ratus, no sé si amb tota la mísion del passaport al final hauràs pogut pujar a l'elefant, espero que sí, perquè sinó sí que està clar que habrà que tornar-hi...
n'hi ha cadaca...
vinga, von biatge de regrés, mos vèim el divèndrönst, aúpahí!!